Adobe Pass for TV Everywhere

SAN JOSE, Calif. — March 23, 2011 Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) today announced the Adobe® Pass service, a new authentication solution that enables pay TV subscribers to easily access premium content from virtually any Internet-connected device. Leveraging the Flash® Platform and HTML5, Adobe Pass allows pay TV providers and content owners alike to deliver a wider range of content on more platforms – including Windows, Mac OS, Android, iOS, Blackberry and Google TV

New Premium Video Authentication Solution Now Available — March 23, 2011.

Advertisements
  1. Оставить комментарий

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s

%d такие блоггеры, как: